تایید دفاعیه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

تایید دفاعیه پرسپولیس در پرونده شکایت النصر

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در پاسخ به استعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دفاعیه پرسپولیس را تایید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 08
کد خبر: ۶۲۲۰۰

به گزارش راهبرد معاصر این روزها پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال بررسی است و همه منتظر صدور رای سرنوشت ساز برای سرخپوشان هستند تا تکلیف این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 مشخص شود.

 

در همین راستا سعد السبیعی، خبرنگار نشریه «الیوم» عربستان خبر داد: فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به استعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در زمینه شکایت النصر علیه باشگاه پرسپولیس پاسخ داد. فیفا در این زمینه به AFC اعلام کرد محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن جدید از تاریخ 12 سپتامبر(22 شهریور) آغاز شده است و قبل از این تاریخ اگر باشگاه ایرانی بازیکنی جذب کرده باشد، مشکلی ندارد.

 

وی افزود: با توجه به مدارک ارائه شده از سوی باشگاه ایرانی، شکایت النصر و دلایلش ضعیف است و این نتیجه این پرونده در راه رد شدن اعتراض النصر قرار دارد.

 

با این خبر فدراسیون جهانی دفاعیه پرسپولیس در این پرونده را تایید کرده است. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس پنجره این تیم از 12 آگوست تا 12 سپتامبر(22 شهریور)، باز بوده اما در 12 سپتامبر بسته شده است. پرسپولیس در این فاصله بازیکن گرفته است و بر این هیچ مشکلی در قراردادهای بازیکنان جدیدش ندارد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار